torstai 27. maaliskuuta 2014

Huonoa asiakaspalvelua..

Meidän talopakettiin kuuluu kiintokalustepaketti Keittiömaailmasta, mutta tuo budjetti meni alustavien suunnitelmien perusteella jo pari tonnia yli. Muilta saadulla vinkillä päätin kokeilla, josko eteisen liukuovikaapin saisi edullisemmin ja paremmin jostain muualta.

Logistisista syistä päädyin aamulla Porttipuiston Keittiö.net-liikkeeseen..tai no ei sinne myymälään ihan noin vain päästykään, sillä putiikkihan sijaitsi 2-kerroksessa ja sielläpä sitten kuopuksen&matkarattaidsen kanssa rappujen alapäässä ihmeteltiin, että missäs se esteetön sisäänkäynti on. Soitin sitten yläkerran liikkeeseen, josta todettiin ettei hissiä talossa ole, mutta alakerran varastonmiehiä voisi pyytää avuksi..noh, siellä kävin huhuilemassa, niin yksi ukkeli osotteli yläkertaan ja pakeni paikalta..noh, tässä vaiheessa olis pitäny jo tajuta poistuu paikalta, mutta koppasin sitten kuopuksen kainaloon ja jätin rattaat alas.

Noh, jos jotakuta ihmetyttää että miksi olin rattaiden kanssa liikkeellä, niin olen todennut näillä lukuisilla lasten kanssa tehdyillä asiointikäynneillä, että rattaista istuva 1v. ehtii paljon vähemmän kuin ympäriinsä konttaileva/hoippuva/esittelykalustoja rähmivä 1v-lapsukainen..

Tarjouksen kuitenkin sain siitä mitä hainkin, mutta eipä vaivautunut myyjä edes nousemaan tuolinsa takaa, jotta olisi vaikkapa tullut esittelemään niitä kivialtaita ym, joista yritin kysellä. Lähes joka-asiaan vastaus olisi pitänyt itse etsiä netistä, niin totesin ettei sinne liikeeseen tarvitse enää toiste mennä..


Part 2:

Hukkaan taisi mennä hintakyselyt, sillä molemmat saapuneet tarjoukset olivat samanhintaisia tai kalliimpia alkuperäisen kanssa, niin eihän sitä kannata ulkoistaa jos tulisi vielä kalliimmaksi..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti